TÄVLING!

Hejsan alla torresfan !

Det är så att jag behöver en till som kan hjälpa till mig att blogga på denna blogg och hålla den mer uppdaterad,eftersom jag tränar mycket och är iväg på matcher ofta..och så saknar jag motivation för att blogga för tillfället.

Så om du vill hjälpa till med denna blogg så ska du svara på dessa frågor.


• vilka klubblag har Torres spelat i?

• vad använder Torres sig av för sorts fotbollsskor?

•varför gillar/älskar du torres ?

•varför ska just du bli den "nya" bloggaren på denna blogg?


Vinnaren presenteras på lördag eller söndag :)

Lycka till!:)


Kommentarer
Postat av: Linnéa Torres

Torres har spelat i Madrid, Liverpool och Chelsea.
Han andvänder Nike.
För det första är han as snygg och en grym spelare!
Jag är en tjej på 13 höstar som älskar fotboll. jag har spelat sen jag var 4år. vill jätte gärna hjälpa till med bloggen. Kram Linnea!

Svar: Såg att du hade kommenterat på den här bloggen, och tänkte bara säga att den nu ska startas upp igen!
Emelie Karlsson

2012-12-02 @ 13:16:01
Postat av: Ebba Ohlén

Fernando jose Torres sanz
har spelat i Madrid, Liverpool och chelsea.

Han har NIKE! :)

Jag älskar torres för att han ALDRIG ger upp och är bara bäst! han ser ju bra ut oxå!

Jag heter Ebba då, är 14 i januari, spelar fotboll och innebandy på fritiden, har ganska bra koll på allt som har med torres att göra! kram

Svar: Såg att du hade kommenterat på den här bloggen, och tänkte bara säga att den nu ska startas upp igen!
Emelie Karlsson

2012-12-05 @ 11:14:59
URL: http://ohlens.blogg.se
Postat av: Ebba Ohlén

btw, kan göra ny design då oxå! håller på ganska mycket med sånt! ;)

2012-12-05 @ 11:18:12
URL: http://ohlens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0